آهن آلات خوش کام در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۵-۳۰
1489
اطلاعات تماس
آقای خوش کام
09152205256
مشهد - خیابان خین عرب - بین طرحچی ۶ و ۸

آهن آلات خوش کام در مشهد

آهن آلات خوش کام در مشهد
آهن آلات خوش کام در مشهد
آهن آلات خوش کام در مشهد
آهن آلات خوش کام در مشهد
آهن آلات خوش کام در مشهد
آهن آلات خوش کام در مشهد
آهن آلات خوش کام در مشهد
آهن آلات خوش کام در مشهد آهن آلات خوش کام در مشهد آهن آلات خوش کام در مشهد آهن آلات خوش کام در مشهد آهن آلات خوش کام در مشهد آهن آلات خوش کام در مشهد آهن آلات خوش کام در مشهد
توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۵-۳۰
1489

آهن آلات خوش کام در مشهد

آهن آلات خوش کام در مشهد ، بورس با کیفیت ترین آهن آلات ساختمانی و همچنین دارای انبار و برق سه فاز جهت جوشکاری اسکلت ساختمانی .

فروش انواع آهن‌آلات : پروفیل ، تیرآهن ، میلگرد ، ورق ، نبشی و ناودانی ، لوله .

محصولات فولادی که به نحوی به طور مستقیم یا غیر مستقیم در ساختمان کاربرد دارند را آهن آلات ساختمانی می نامند . اما این آهن آلات به انواع ، شکلها و جنس های متفاوتی تقسیم بندی می شوند . هر کدام از این دسته بندی ها خواص منحصر به فردی داشته که در کاربرد آنها تاثیر گذار می باشد .

پروفیل های ساختمانی دسته ای از آهن آلات ساختمانی به حساب می آیند که شکل سطح مقطع آنها در طول آنها ثابت می باشد . پروفیل ها انواع مختلفی دارند مانند پروفیل های ساختمانی باز و پروفیل های ساختمانی بسته

دیگر محصولات فولادی که در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارند اما همانند پروفیل ها دارای شکل سطح مقطع مشخصی نمی باشند ، فولادهای ساختمانی نام دارند . این نوع فولادها می توانند به صورت ورق باشند مانند ورق های سیاه ، ورق گالوانیزه یا ورق روغنی و همچنین ورق های رنگی . می توانند مانند محصولات مفتولی به صورت توری یا سیم مورد استفاده قرار گیرند . 

لازم به ذکر است انواع میلگرد به خصوص میلگرد آجدار نیز عملا از مهمترین آهن آلات ساختمانی به حساب می آیند . میلگردها نیز به دلیل داشتن شکل سطح مقطع مشخص در یک طول عملا پروفیل به حساب می آیند . این نوع آهن آلات ساختمانی بیشتر به مقاطع فولادی یا مقاطع فولادی مشهور می باشند .

تیرچه عضوی پیش ساخته‌ای است که به صورت افقی بین ستون‌های ساختمان ، دیوارها و یا تیرهای ساختمان قرار می‌گیرد و در ترکیب با تیرچه های دیگر، سقف و یا کف را در برابر نیروهای زنده و مرده پشتیبانی می‌کند . در واقع ، تیرچه شکلی از تیر است که معمولاً فواصل نسبتاً کوتاهی را پوشش می‌دهد . تیرچه ها معمولا از چوب ، فولاد یا بتن ساخته می‌شوند که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند .

معمولا تیرچه ها در یک سری موازی روی تیرها یا دیوارهای باربر قرار می‌گیرند و توسط تکیه‌گاه‌های فلزی به نام آویز تیرچه یا لنگرها به آن‌ها متصل می‌شوند . انتهای تیرچه ، شیارهایی وجود دارد که با عناصر تحمل‌کننده وزن همسطح می‌شود تا بتواند افقی صاف را ایجاد کند .

تیرآهن چیست؟ یکی از مقاطع فولادی طویل که در امور ساختمان‌سازی بسیار کاربرد دارد .

فروش پایان یک معامله نیست ، آغاز یک تعهد است . 

کلمات کلیدی :

آهن آلات خوش کام در مشهد آدرس آهن آلات خوش کام در مشهد شماره تماس آهن آلات خوش کام در مشهد
پیامک      تماس     09152205256
تماس    
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی